Loading...
Home 2018-05-20T22:20:41+00:00

AKTUALNY GRAFIK

PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
10:00
MOBILITY
10:00
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.
11:00
KALISTENIKA
HANDSTAND
11:00
KALISTENIKANauka i doskonalenie stania na rękach, ćwiczenia z wykorzystaniem masy ciała, akcesoriów oraz poszerzające mobilność Zajęcia dla początkujących i średniozaawansowanych odbywające się pod opieką trenera.
12:00
KILL YOUR ABS
12:00
KILL YOUR ABSPołączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Zajęcia te odbywają się w obwodzie stacyjnym i są odpowiednie zarówno dla osób zaczynających swoja przygodę z treningiem, jak i dla zaawansowanych, którzy czują potrzebę skupienia swojego treningu właśnie na tej partii ciała.
16:00
KALISTENIKA
PULL
16:45
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.

WOD
17:45
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
KALISTENIKA
ENDURANCE
16:45
KALISTENIKATrening wydolnościowy oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.

WOD
17:45
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
16:45
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.

WOD
17:45
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
KALISTENIKA
CALISTHENIC CORE
16:45
KALISTENIKAĆwiczenia stabilizacji centralnej oraz mieśni tułowia (core) dla początkujących i średniozaawansowanych, odbywające się pod opieką trenera.

WOD
17:45
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
KALISTENIKA
GYMNASTIC RINGS
16:45
KALISTENIKATrening opierający się na nauce techniki muscle up i ćwiczeniach gimnastycznych z wykorzystaniem kółek gimnastycznych.

WOD
17:45
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
17:00
18:00
19:00
INTRO BASIC
19:00
INTRO BASICNauka fundamentalnych ćwiczeń, które stanowią elementy WOD’ów. Zajęcia polecane dla początkujących.

KALISTENIKA
PULL
19:00
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
CORE
19:00
KALISTENIKAĆwiczenia stabilizacji centralnej oraz mieśni tułowia (core) dla początkujących i średniozaawansowanych, odbywające się pod opieką trenera.

MOBILITY
19:00
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.

PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA
ZAAWANSOWANA
19:00
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
19:00
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.

KILL YOUR ABS
19:00
KILL YOUR ABS Połączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Zajęcia te odbywają się w obwodzie stacyjnym i są odpowiednie zarówno dla osób zaczynających swoja przygodę z treningiem, jak i dla zaawansowanych, którzy czują potrzebę skupienia swojego treningu właśnie na tej partii ciała.

INTRO/WOD BEGINNERS
19:00
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
KALISTENIKA
GYMNASTIC SKILLS
19:00
KALISTENIKATrening gimnastyczny dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywający się pod opieką trenera.

TABATA
19:00
TABATAIntensywny 30 minutowy trening interwałowy angażujący większość partii ciała, podkręcający metabolizm i zwiększający wytrzymałość.

PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA
ZAAWANSOWANA
19:00
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.
KALISTENIKA
19:00
FULL BODY WORKOUT
KALISTENIKATrening całego ciała z wykorzystaniem ćwiczeń siłowych, gimnastycznych oraz wzmacniających mięśnie tułowia.

INTRO/WOD BEGINNERS
19:00
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
20:00
INTRO/WOD BEGINNERS
20:15
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
SHE SQUATS
20:15
SHE SQUATSZajęcia poświęcone wzmacnianiu i modelowaniu pośladków i nóg, dedykowane kobietom.

WOD
20:15
WOD: Zajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
SHE SQUATS
20:15
SHE SQUATSZajęcia poświęcone wzmacnianiu i modelowaniu pośladków i nóg, dedykowane kobietom.

WOD
20:15
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
21:00

PONIEDZIAŁEK

  • KALISTENIKA
    16:45 - 17:45
  • WOD
    17:45 - 18:45
  • INTRO BASIC
    19:00 - 20:00
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    20:15 - 21:15

WTOREK

  • KALISTENIKA
    16:45 - 17:45
  • WOD
    17:45 - 18:45
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00
  • MOBILITY
    19:00 - 20:00
  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    19:00 - 20:00
  • SHE SQUATS
    20:15 - 21:15
  • WOD
    20:15 - 21:15

ŚRODA

  • KALISTENIKA
    16:45 - 17:45
  • WOD
    17:45 - 18:45
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00
  • KILL YOUR ABS
    19:00 - 20:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    19:00 - 20:00

CZWARTEK

  • KALISTENIKA
    16:45 - 17:45
  • WOD
    17:45 - 18:45
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00
  • TABATA
    19:00 - 20:00
  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    19:00 - 20:00
  • SHE SQUATS
    20:15 - 21:15
  • WOD
    20:15 - 21:15

PIĄTEK

  • KALISTENIKA
    16:45 - 17:45
  • WOD
    17:45 - 18:45
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    19:00 - 20:00

SOBOTA

  • MOBILITY
    10:00 - 11:00
  • KALISTENIKA
    11:00 - 12:00

NIEDZIELA

  • KILL YOUR ABS
    12:00 - 13:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
17:00
WOD
17:45
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
17:45
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
17:45
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
17:45
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
17:45
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
18:00
19:00
INTRO BASIC
19:00
INTRO BASICNauka fundamentalnych ćwiczeń, które stanowią elementy WOD’ów. Zajęcia polecane dla początkujących.
INTRO/WOD BEGINNERS
19:00
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
INTRO/WOD BEGINNERS
19:00
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
20:00
INTRO/WOD BEGINNERS
20:15
INTRO/WOD BEGINNERSWOD o niższej intensywności dla osób, które poznały już wszystkie ćwiczenia i poprawną technikę.
WOD
20:15
WOD: Zajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
WOD
20:15
WODZajęcia CF o wyższej intensywności dla zaawansowanych. Programy treningów są zróżnicowane i podlegają ciągłej zmianie, aby zapewnić różnorodność ćwiczeń.
21:00

PONIEDZIAŁEK

  • WOD
    17:45 - 18:45
  • INTRO BASIC
    19:00 - 20:00
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    20:15 - 21:15

WTOREK

  • WOD
    17:45 - 18:45
  • WOD
    20:15 - 21:15

ŚRODA

  • WOD
    17:45 - 18:45
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    19:00 - 20:00

CZWARTEK

  • WOD
    17:45 - 18:45
  • WOD
    20:15 - 21:15

PIĄTEK

  • WOD
    17:45 - 18:45
  • INTRO/WOD BEGINNERS
    19:00 - 20:00
No events available in corestability category!
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
12:00
KILL YOUR ABS
12:00
KILL YOUR ABSPołączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Zajęcia te odbywają się w obwodzie stacyjnym i są odpowiednie zarówno dla osób zaczynających swoja przygodę z treningiem, jak i dla zaawansowanych, którzy czują potrzebę skupienia swojego treningu właśnie na tej partii ciała.
19:00
KILL YOUR ABS
19:00
KILL YOUR ABS Połączenie ćwiczeń aerobowych i wzmacniających mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Zajęcia te odbywają się w obwodzie stacyjnym i są odpowiednie zarówno dla osób zaczynających swoja przygodę z treningiem, jak i dla zaawansowanych, którzy czują potrzebę skupienia swojego treningu właśnie na tej partii ciała.

ŚRODA

  • KILL YOUR ABS
    19:00 - 20:00

NIEDZIELA

  • KILL YOUR ABS
    12:00 - 13:00
No events hours available!
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
11:00
KALISTENIKA
HANDSTAND
11:00
KALISTENIKANauka i doskonalenie stania na rękach, ćwiczenia z wykorzystaniem masy ciała, akcesoriów oraz poszerzające mobilność Zajęcia dla początkujących i średniozaawansowanych odbywające się pod opieką trenera.
16:00
KALISTENIKA
PULL
16:45
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
ENDURANCE
16:45
KALISTENIKATrening wydolnościowy oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
16:45
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
CALISTHENIC CORE
16:45
KALISTENIKAĆwiczenia stabilizacji centralnej oraz mieśni tułowia (core) dla początkujących i średniozaawansowanych, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
GYMNASTIC RINGS
16:45
KALISTENIKATrening opierający się na nauce techniki muscle up i ćwiczeniach gimnastycznych z wykorzystaniem kółek gimnastycznych.
17:00
19:00
KALISTENIKA
PULL
19:00
KALISTENIKATrening plyometryczny - wszystkie odmiany podciągania. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
CORE
19:00
KALISTENIKAĆwiczenia stabilizacji centralnej oraz mieśni tułowia (core) dla początkujących i średniozaawansowanych, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
PUSH&LEGS
19:00
KALISTENIKATrening plyometeryczny - pompki i dipy, oraz trening nóg. Ćwiczenia dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywające się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
GYMNASTIC SKILLS
19:00
KALISTENIKATrening gimnastyczny dla początkujących i średniozaawansowanych z wykorzystaniem własnej wagi ciała, odbywający się pod opieką trenera.
KALISTENIKA
19:00
FULL BODY WORKOUT
KALISTENIKATrening całego ciała z wykorzystaniem ćwiczeń siłowych, gimnastycznych oraz wzmacniających mięśnie tułowia.

PONIEDZIAŁEK

  • KALISTENIKA
    16:45 - 17:45
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

WTOREK

  • KALISTENIKA
    16:45 - 17:45
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

ŚRODA

  • KALISTENIKA
    16:45 - 17:45
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

CZWARTEK

  • KALISTENIKA
    16:45 - 17:45
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

PIĄTEK

  • KALISTENIKA
    16:45 - 17:45
  • KALISTENIKA
    19:00 - 20:00

SOBOTA

  • KALISTENIKA
    11:00 - 12:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
10:00
MOBILITY
10:00
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.
19:00
MOBILITY
19:00
MOBILITYZajęcia stworzone w celu rozwiązywania problemów bólowych, zapobiegania kontuzji, jak i polepszenia mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Pozwalają zwiększyć możliwości ludzkiego ciała zarówno w rekreacji oraz w sporcie wyczynowym.

WTOREK

  • MOBILITY
    19:00 - 20:00

SOBOTA

  • MOBILITY
    10:00 - 11:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
19:00
PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA
ZAAWANSOWANA
19:00
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.
PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
POCZĄTKUJĄCA
ZAAWANSOWANA
19:00
PODNOSZENIE CIĘŻARÓWNauka techniki i elementów dwuboju olimpijskiego (rwania i podrzutu) zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.

WTOREK

  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    19:00 - 20:00

CZWARTEK

  • PODNOSZENIE CIĘŻARÓW
    19:00 - 20:00
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
20:00
SHE SQUATS
20:15
SHE SQUATSZajęcia poświęcone wzmacnianiu i modelowaniu pośladków i nóg, dedykowane kobietom.
SHE SQUATS
20:15
SHE SQUATSZajęcia poświęcone wzmacnianiu i modelowaniu pośladków i nóg, dedykowane kobietom.
21:00

WTOREK

  • SHE SQUATS
    20:15 - 21:15

CZWARTEK

  • SHE SQUATS
    20:15 - 21:15
PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA NIEDZIELA
19:00
TABATA
19:00
TABATAIntensywny 30 minutowy trening interwałowy angażujący większość partii ciała, podkręcający metabolizm i zwiększający wytrzymałość.

CZWARTEK

  • TABATA
    19:00 - 20:00
No events available!

DOSTĘPNOŚĆ MIEJSC

Poniedziałek, 21.05.2018

KALISTENIKA (Maciek) 16:45 – miejsca dostępne
WOD (Marcin)  17:45 – miejsca dostępne
KALISTENIKA (Maciek) 19:00 – miejsca dostępne
INTRO BASIC (Marcin) 19:00 – miejsca dostępne
INTRO/WOD BEGINNERS (Michał) 20:15 – miejsca dostępne

 Wtorek, 22.05.2018 

KALISTENIKA (Maciek) 16:45 – miejsca
WOD (Krzysiek) 17:45 – miejsca dostępne
KALISTENIKA (Maciek) 19:00 – miejsca dostępne
MOBILITY (Krzysiek) 19:00 – miejsca dostępne
TECHNIKA PODNOSZENIA CIĘŻARÓW (Czesław) 19:00 – miejsca dostępne
WOD (Krzysiek) 20:15 – miejsca dostępne
SHE SQUATS (LIDIA) 20:15 – miejsca dostępne

 Środa, 23.05.2018

KALISTENIKA (Paweł) 16:45 – miejsca dostępne
WOD (Dawid) 17:45 – miejsca dostępne
KILL YOUR ABS (Lidia) 19:00 – miejsca dostępne
INTRO/WOD BEGINNERS (Dawid) 19:00 – miejsca dostępne
KALISTENIKA (Paweł) 19:00 – miejsca dostępne

Czwartek, 24.05.2018

KALISTENIKA (Maciek) 16:45 – miejsca dostępne
WOD (Dawid) 17:45 – miejsca dostępne
KALISTENIKA (Maciek) 19:00 – miejsca dostępne
TABATA (Lidia) 19:00 – miejsca dostępne
TECHNIKA PODNOSZENIA CIĘŻARÓW (Czesław) 19:00 – miejsca dostępne
WOD (Dawid) 20:15 – miejsca dostępne
SHE SQUATS (Lidia) 20:15 – miejsca dostępne

Piątek, 25.05.2018

KALISTENIKA (Paweł) 16:45 – miejsca dostępne
WOD (Marcin) 17:45 – miejsca dostępne
INTRO/WOD BEGINNERS (Marcin) 19:00 – miejsca dostępne
KALISTENIKA (Paweł) 19:00 – miejsca dostępne

Sobota 26.05.2018

MOBILITY (Krzysiek) 10:00 – miejsca dostępne
GYMNASTIC SKILLS (Paweł) 11:00 – miejsca dostępne

Niedziela, 27.05.2018

KILL YOUR ABS (Lidia) 12:00 – miejsca dostępne